Informacje

inn|tu

Polacy chcą wiedzieć, co firmy robią dla środowiska

inn|tu

Polacy chcą wiedzieć, co firmy robią dla środowiska

Blisko 80 proc. Polaków uważa, że istnieje związek między aktywnością firm a ociepleniem klimatu. Polscy konsumenci oczekują, że będą informowani o tym, co firmy robią, by minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne. Według respondentów firmy powinny być karane, jeśli mówią nieprawdę o swych proekologicznych działaniach. To ogromne wyzwanie dla firm, które muszą spełnić unijne wymogi w obszarze raportowania ESG – komentują eksperci.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
handel, biznes, kultura, retail
Centrum Riviera

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

handel, biznes, kultura, retail
Centrum Riviera

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

Żywiec Męskie Granie Pop-Up Store w gdyńskim Centrum Riviera to pierwszy i jedyny stacjonarny sklep festiwalu. Oprócz kolekcji tegorocznych festiwalowych gadżetów na klientów i miłośników muzyki czekają między innymi spotkania z artystami.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, kultura
Centrum Riviera

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży

retail, kultura
Centrum Riviera

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży

W gdyńskim Centrum Riviera w każdy wtorek tegorocznych wakacji odbędą się warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży. To wynik współpracy centrum z Gdyńskim Szlakiem Modernizmu. Bezpłatne zajęcia poprowadzi artystka i edukatorka Olga Obst.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komunalne, inwestycje, gospodarka odpadami
Eko Dolina

Inwestycje w Eko Dolinie: lepszy odzysk surowców i mniej uciążliwości

komunalne, inwestycje, gospodarka odpadami
Eko Dolina

Inwestycje w Eko Dolinie: lepszy odzysk surowców i mniej uciążliwości

Eko Dolina kontynuuje inwestycje, mające na celu lepsze zagospodarowanie odpadów i większy ich odzysk przy minimalizacji uciążliwości dla otoczenia.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, kultura
Centrum Riviera

Dziś (poniedziałek 24 czerwca) i w czwartek spotkania o wyzwaniach w branży fashion podczas Gdynia Design Days w Centrum Riviera

retail, handel, kultura
Centrum Riviera

Dziś (poniedziałek 24 czerwca) i w czwartek spotkania o wyzwaniach w branży fashion podczas Gdynia Design Days w Centrum Riviera

Dwie prelekcje na temat wyzwań w branży modowej odbędą się w Centrum Riviera w ramach Gdynia Design Days. Pierwsza z nich już dziś 24 czerwca o godzinie 18.00. Na terenie centrum powstała też interaktywna wystawa „Bańka informacyjna”, będąca częścią festiwalu. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, kultura
Centrum Riviera

Już od tej soboty Gdynia Design Days w Rivierze: interaktywna wystawa, dyskusje i pokazy

retail, handel, kultura
Centrum Riviera

Już od tej soboty Gdynia Design Days w Rivierze: interaktywna wystawa, dyskusje i pokazy

W sobotę 22 w Centrum Riviera rozpoczną się wydarzenia związane z Gdynia Design Days. Centrum Riviera zostało partnerem tego znanego w całej Polsce festiwalu designu. Widzowie będą mogli obejrzeć interaktywną instalację „Bańka informacyjna”, wziąć udział pokazie kuratorskim i ciekawych dyskusjach o wyzwaniach dzisiejszego świata. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes
Centrum Riviera

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

retail, handel, biznes
Centrum Riviera

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

Centrum Riviera w Gdyni, zarządzane przez Apsys Polska, wprowadza nową linię kreatywną. To część procesu repozycjonowania centrum, które jest wynikiem kompleksowej strategii rozwoju obiektu. Motywem przewodnim komunikacji tego największego na Pomorzu pod względem powierzchni GLA centrum handlowo-rozrywkowego, jest gdyński modernizm.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes
Centrum Riviera

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

retail, handel, biznes
Centrum Riviera

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

W roku 2024 Centrum Riviera po raz pierwszy zostało partnerem  nadbałtyckiego festiwalu designu – Gdynia Design Days. W ramach 17 edycji wydarzenia, od 22 do 30 czerwca w Centrum Riviera zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja „Bańka informacyjna”. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komunalne, inwestycje, gospodarka odpadami
Eko Dolina

Pomóż środowisku, segreguj odpady świadomie

komunalne, inwestycje, gospodarka odpadami
Eko Dolina

Pomóż środowisku, segreguj odpady świadomie

Mieszkańcy Gdyni i okolic coraz lepiej segregują odpady – z roku na rok zmniejsza się ilość tych zmieszanych na rzecz segregowanych. Na jakość odpadów komunalnych zwraca jednak uwagę Eko Dolina. W żółtych workach, które przeznaczone są do segregacji tworzyw sztucznych i metali, trafiających do zakładu znajduje się 30-35% odpadów innych niż plastik czy metale. Zanieczyszczenia w makulaturze to 8-10%, a wtrącenia w odpadach resztkowych to nawet 60-65% ich wagi. Im większy udział zanieczyszczeń, czyli odpadów, które powinny trafić do innych pojemników, tym mniej surowców uda się z nich odzyskać – podkreśla Eko Dolina.

czytaj więcej