Centrum Riviera w Gdyni stawia na styl i doświadczenia – konsekwentny rozwój oferty handlowej galerii
Trzeci kwartał 2025 roku w Centrum Riviera to czas kolejnych zmian w ofercie handlowej, związanych z wdrażaną przez zarządcę Apsys Polska strategią leasingową. Do grona najemców dołączyły między innymi marki MUSCAT, JD Sports, Verona i Crocs. Kolejne salony przeszły modernizacje, unowocześniając wnętrza i poprawiając ekspozycję asortymentu. Jesień i zima zapowiadają dalszy rozwój oferty, między innymi o popularne i cenione przez klientów marki, takie jak Flying Tiger Copenhagen.
Rok 2025 to w Centrum Riviera czas intensywnego rozwoju oferty, będący wynikiem konsekwentnej realizacji strategii leasingowej. Wdrażana przez Apsys Polska od 2 lat, zakłada między innymi wzmocnienie oferty w segmencie mody, w tym mody premium, urozmaicenie oferty gastronomicznej oraz poprawę doświadczeń zakupowych dzięki modernizacji istniejących salonów. III kwartał bieżącego roku, pomimo wakacyjnego okresu, przyniósł kolejne otwarcia nowych marek oraz nowych konceptów popularnych, cenionych przez klientów sklepów.
Riviera otwiera… Nowości w ofercie handlowej centrum
Na początku lipca 2025 w centrum Riviera otwarty został pierwszy w Gdyni showroom polskiej marki MUSCAT. Salon optyczny oferuje starannie wyselekcjonowane kolekcje opraw i okularów, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących połączenia designu i funkcjonalności. W tym samym miesiącu w centrum zadebiutował salon JD Sports. Oferta sklepu obejmuje szeroki wybór sneakersów, odzieży i akcesoriów topowych marek, poszerzając propozycję Riviery w obszarze mody codziennej i sportowej. Lipiec przyniósł również otwarcie salonu Verona, polskiej marki jubilerskiej specjalizującej się w biżuterii ze złota, srebra i naturalnych kamieni szlachetnych. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne wzory, jak i nowoczesne projekty inspirowane światowymi trendami.
W sierpniu 2025 do grona najemców Riviery dołączyła kultowa marka Crocs. Salon oferuje pełną gamę kultowego obuwia w nowoczesnym koncepcie sprzedażowym. Klienci mogą odkrywać nie tylko klasyczne modele i najnowsze kolekcje, ale także skorzystać z wyjątkowej atrakcji – „Jibbitz™ Baru”. To interaktywna strefa personalizacji, odpowiadająca na trend customizacji, nadawania indywidualnego charakteru produktom, nawet tym oferowanym przez marki o globalnym zasięgu. W „przypinkowym barze” Crocs wszystkie buty można ozdobić wybranymi ozdobami, tworząc własną, niepowtarzalną kompozycję. Sklep wyróżnia się funkcjonalnym designem, naturalnymi materiałami i przyjazną kolorystyką. Dzięki przejrzystej ekspozycji klienci z łatwością mogą odnaleźć interesujące modele – od ikonicznych chodaków, przez sandały, aż po nowe propozycje marki. Natomiast silnie reprezentowany w ofercie segment sport & lifestyle wzmocniła marka The North Face, oferująca odzież, sprzęt i obuwie outdoorowe, cenione za niezawodną jakość i nowoczesny styl.
Rozwój oferty Centrum Riviera dotyczy wszystkich kategorii produktowych. W październiku w centrum Riviera otwarty został sklep Czas na Herbatę. Marka z ponad 25-letnią tradycją, oferuje wysokiej jakości herbaty liściaste z całego świata, kawy, zestawy prezentowe oraz akcesoria do parzenia i degustacji naparów. Nowości czekają na klientów również w strefie gastronomicznej. We wrześniu zadebiutował w niej koncept Misz Masz Matcha, specjalizujący się w japońskim napoju matcha. Amatorzy słodkich przekąsek mogą zaopatrzyć się ciasta i przekąski w oryginalnym koncepcie Ciacho bez cukru, oferującym produkty bez laktozy i cukru. Nowe wyspy odpowiadają na rosnące zainteresowanie zdrowym stylem życia i żywnością w stylu slow. Natomiast na potrzeby amatorów szybkich zakupów odpowiada otwarty we wrześniu sklep Żabka, oferujący przekąski i napoje w wygodnym formacie convenience.
Poszerzanie oferty handlowej idzie w parze z poprawą wygody zakupów. W odpowiedzi na oczekiwania osób spędzających w galerii więcej czasu, w centrum Riviera pojawił się koncept HelloCharge. W pasażu zainstalowano dwie stacje wynajmu powerbanków, oferujących zasilanie dla wszystkich rodzajów telefonów i tabletów.
Znane marki w nowych konceptach
III kwartał przyniósł również modernizację popularnych marek, które zaprezentowały swoje salony w nowej odsłonie. Produkty z asortymentu marki WOJAS klienci mogą odkrywać w zaaranżowany na nowo wnętrzu – przestronnym i nowoczesnym, odpowiadającym aktualnym trendom w retailu. W zupełnie nowej odsłonie zadebiutowała również marka Eobuwie.pl. W zaaranżowanym na nowo salonie wyróżnia się strefa premium, w której dostępne są buty i akcesoria marek - światowych ikon stylu, takich Guess czy Karl Lagerfeld. Modernizację przeszedł także salon Rosenthal. Nowa, elegancka, a jednocześnie efektowna ekspozycja podkreśla unikalny charakter porcelany i akcesoriów marki.
Jesień i zima w Centrum Riviera – czas na kolejne nowości
Jesień i zima w Centrum Riviera zapowiadają się równie intensywnie. W segmencie mody premium pojawi się La Mania, polska marka znana z eleganckich, ponadczasowych kolekcji i wyrazistego podejścia do kobiecego stylu. Otwarcie salonu w Rivierze wzmocni ofertę centrum w kategorii premium fashion, reprezentowaną przez takie marki jak Guess, Marciano czy Patrizia Aryton, kierowaną do klientów poszukujących jakości, designu i indywidualnego podejścia do mody. W ostatnim kwartale 2025 roku portfolio najemców uzupełni także marka Flying Tiger Copenhagen – popularna duńska sieć, znana z oryginalnych i kreatywnych produktów do domu, biura i rozwijania pasji.
Dynamicznie rozwijana jest również kategoria usług oferowanych przez Centrum Riviera. Już wkrótce do oferty dołączy nowoczesny Punkt Projektowy Castoramy – przyjazna, kameralna przestrzeń, w której klienci będą mogli kompleksowo zaplanować aranżację kuchni, łazienki czy garderoby, korzystając z doradztwa ekspertów i interaktywnych narzędzi projektowych, bez konieczności wizyty w sklepie wielkopowierzchniowym.
– Od momentu przejęcia zarządzania Centrum Riviera przez Apsys Polska konsekwentnie rozwijamy ofertę leasingową, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb rynku i klientów centrum. Rok 2025 przyniósł wiele nowości, zarówno w postaci nowych marek, jak i modernizacji istniejących salonów. Wszystkie te działania mają na celu poszerzanie oferty dla wszystkich grup klientów oraz tworzenie przestrzeni, w których zakupy stają się przyjemnym, inspirującym doświadczeniem. Dynamiczny trzeci kwartał to dowód na to, że wywiązujemy się z obietnic, które jako zarządca składamy zarówno klientom Riviery, jak i właścicielowi obiektu – mówi Sylwia Surman, Portfolio Leasing Director w Apsys Polska.
Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, konsekwentnie inwestuje w rozwój oferty najemców i wzmacnianie wartości komercyjnej obiektu. Dzięki nowym otwarciom i zapowiedziom kolejnych premier obiekt potwierdza swoją pozycję nie tylko jako wiodącego centrum handlowego na Pomorzu, ale także jako atrakcyjnego partnera biznesowego dla wiodących marek z różnych segmentów rynku.
- Wiktoria Molenda
- PR Officer
- wmolenda@apsysgroup.pl
- Apsys Polska
- Julia Lorenc
- Key Account Manager
- julia.lorenc@inntu.pl
- +48 797-908-741
- Inntu