Centrum Riviera

Wróć do wszystkich klientów

Zmiana zasad parkowania w Centrum Riviera od 3 lutego 2025 roku. Bedą darmowe godziny dla klientów galerii

Centrum handlowo-rozrywkowe Riviera w Gdyni od 3 lutego 2025 r. wprowadza opłaty za parking, jednocześnie oferując klientom bezpłatne godziny parkowania. Wszyscy klienci centrum będą mogli skorzystać z dwóch pierwszych godzin darmowego postoju, a użytkownicy siłowni Zdrofit oraz klienci hipermarketu Auchan – z trzech godzin. Cztery godziny bezpłatnego parkowania przysługiwać będą odwiedzającym kino Helios. Za każdą kolejną godzinę parkowania naliczana będzie opłata w wysokości 5 zł. 

Wprowadzenie opłat za parkowanie w Centrum Riviera ma na celu poprawę dostępności miejsc parkingowych dla klientów centrum i zapobiec długotrwałemu zajmowaniu miejsc przez osoby, które nie korzystają z usług Riviery. 

Ile będzie kosztował postój?  

Każdy klient Centrum Riviera będzie mógł parkować bezpłatnie przez dwie godziny. Za każdą kolejną rozpoczętą godzinę postoju obowiązywać będzie opłata w wysokości 5 zł. 

Użytkownicy klubu Zdrofit będą mogli skorzystać z trzech bezpłatnych godzin parkowania – wystarczy, że zarejestrują numer rejestracyjny pojazdu na tablecie w siłowni. Klienci hipermarketu Auchan również otrzymają trzy darmowe godziny postoju, po zeskanowaniu paragonu z zakupów w kasie automatycznej. Odwiedzający kino Helios będą mieli prawo do czterech bezpłatnych godzin parkingu, pod warunkiem zarejestrowania numeru rejestracyjnego samochodu na tablecie w kinie. 

Nowoczesny system zarządzania parkingiem 

Parking będzie zarządzany przez firmę APCOA Polska. System parkingowy oparty jest na technologii Ticketless – przy wjeździe numer rejestracyjny pojazdu jest automatycznie skanowany, co powoduje otwarcie szlabanu. W przypadku problemów z odczytem tablicy rejestracyjnej auta kierowcy otrzymają bilet przy szlabanie. 

Po zakończeniu wizyty w Rivierze kierowcy, którzy na zakupach w Centrum spędzili więcej niż dwie godziny, powinni udać się do jednej z kas automatycznych, które znajdują się przy każdym wyjściu z centrum. Tam wprowadzą numer rejestracyjny pojazdu i dokonają płatności. Dostępne będą płatności gotówkowe, kartą lub przez aplikację APCOA FLOW, którą można pobrać z Google Play lub App Store. Po dokonaniu płatności, przy wyjeździe szlaban automatycznie się otworzy. W razie jakichkolwiek trudności na parkingu dostępna będzie pomoc pracowników operatora parkingu, których znaleźć będzie można przy głównym wyjeździe lub przywołać do miejsca wyjazdu. 

Centrum Handlowe Riviera oferuje 1 700 miejsc parkingowych na parkingach znajdujących się na trzech poziomach. Wprowadzone opłaty są jednymi z najniższych w Gdyni. 

Dogodny dojazd komunikacją publiczną i rowerami 

Do Centrum Riviera można dojechać komunikacją publiczną – autobusami lub trolejbusami. Ich rozkład jazdy można sprawdzić na stronie: https://zkmgdynia.pl/. Centrum znajduje się w pobliżu stacji kolejowych Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana oraz Gdynia Stadion. Obok wejść do stacji kolejowych znajdują się również stacje postojowe rowerów MEVO. 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.

Centrum Riviera ma 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.