Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera w Gdyni poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Riviera stawia na modę
Molton, Tatuum, Recman, Terranova – to nowe marki, które pojawiły się w Centrum Riviera w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W sezonie wakacyjnym popularne marki H&M, New Yorker, CCC oraz Boss rozpoczęły w swoich salonach remonty i modernizacje, wdrażając nowe, jeszcze bardziej przyjazne kupującym, odpowiadające na współczesne trendy, koncepty aranżacji przestrzeni i ekspozycji towaru. Salony H&M oraz New Yorker są już dostępne dla klientów, natomiast marki Boss oraz CCC planują reotwarcia do końca III kwartału 2024 roku. Łączna powierzchnia salonów nowych marek oraz sklepów zmodernizowanych to ponad 3 000 m2.
– Nowo otwarte salony dopełniają ofertę modową Riviery, czyniąc centrum jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jako największe centrum handlowe na Pomorzu, mamy zróżnicowaną grupę klientów, dlatego dbamy o to, by oferta odpowiadała zarówno na potrzeby osób ceniących marki premium, jak i tych, które zaopatrują się w popularnych salonach sieciowych. Marki, które do nas dołączyły, zapewnią dostęp do najnowszych trendów oraz szerokiej gamy ubrań i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowe punkty gastronomiczne i odnowione restauracje
W gdyńskiej Rivierze znajduje się ponad 20 punktów związane z gastronomią – to nie tylko restauracje, ale również cukiernie i kawiarnie. Większość z nich zlokalizowanych jest w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze centrum. Od początku roku również w tej strefie nastąpiły zmiany.
Klienci centrum mogą już korzystać z oferty lokalnej cukierni Błogo, w której posmakują wysokiej jakości wypieków. Z kolei lodziarnia Lody Bałtyckie oferuje lody kraftowe o nietuzinkowych smakach. Nowym punktem na gastronomicznej mapie Riviery jest także restauracja Pizzarium, w której pizzę sprzedawaną w kawałkach serwuje włoski szef kuchni.
W ostatnim czasie metamorfozę przeszła restauracja KFC, a także Pizza Hut – zmiany w tych punktach związane były z wdrożeniem nowych konceptów przez obie marki. Jesienią otworzy się zyskująca coraz większą popularność restauracja Popeyes wywodząca się z Luizjany, w menu której dominują dania z kurczaka.
– W Rivierze stawiamy na współpracę nie tylko z dużymi brandami, ale również z lokalnymi markami, jakimi są Lody Bałtyckie, Błogo i Pizzarium. Jest to element wdrażanego przez Apsys nowego pozycjonowania centrum, mocno osadzonego w lokalności i unikalności Gdyni i regionu. Jest ono kluczowe dla każdego z obszarów funkcjonowania obiektu – znajduje wyraz w działaniach marketingowych, aranżacji przestrzeni centrum, a także kierunku, w jakim rozwijamy ofertę handlową. Nowe pozycjonowanie realizuje założenia celu strategicznego Apsys i polityki ESG firmy. Robimy wszystko, by zarządzane przez nas obiekty miały pozytywny wpływ na rozwój miast i regionów. Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy widzą w Centrum Riviera partnera do rozwoju swojego biznesu – komentuje Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
- Małgorzata Pryśko-Grobelna
- PR Manager
- malgorzata.prysko-grobelna@inntu.pl
- +48 504 487 257
- Inntu