Dziś (poniedziałek 24 czerwca) i w czwartek spotkania o wyzwaniach w branży fashion podczas Gdynia Design Days w Centrum Riviera
Dwie prelekcje na temat wyzwań w branży modowej odbędą się w Centrum Riviera w ramach Gdynia Design Days. Pierwsza z nich już dziś 24 czerwca o godzinie 18.00. Na terenie centrum powstała też interaktywna wystawa „Bańka informacyjna”, będąca częścią festiwalu.
W poniedziałek 24 czerwca w godzinach 18.00-19.00 odbędzie się spotkanie „Produkcja na żądanie – informacja i innowacja jako sposoby na wychodzenie z bańki nadmiaru”. Marlena Dziewanowska, Business Development Manager w firmie Snapwear, opowie o tym, jak pogodzić dbałość o środowisko z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku mody oraz o modelu biznesowym, jakim jest produkcja na żądanie.
Z kolei w czwartek 27 czerwca (godz. 18.00-19.00) podczas prelekcji „Jak powstało moje ubranie? Od greenwashingu do krytycznego myślenia w branży mody” Martyna Pękala z Fashion Revolution Poland podzieli się przemyśleniami o tym, jak greenwashing wpływa na informacje, które otrzymują klienci oraz przeanalizuje różnice między marketingiem a rzeczywistością produkcyjną.
Oba spotkania obędą się w hall Centrum Riviera, przy wejściu głównym, obok wystawy „Bańka informacyjna”.
Centrum Riviera jest partnerem festiwalu Gdynia Design Days.