Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu
Centrum Riviera w Gdyni, zarządzane przez Apsys Polska, wprowadza nową linię kreatywną. To część procesu repozycjonowania centrum, które jest wynikiem kompleksowej strategii rozwoju obiektu. Motywem przewodnim komunikacji tego największego na Pomorzu pod względem powierzchni GLA centrum handlowo-rozrywkowego, jest gdyński modernizm.
Nowa linia kreatywna odpowiada na nowe pozycjonowanie centrum. Inspirowana gdyńskim modernizmem ma podkreślać związek Rviery z dziedzictwem miasta, stanowiącym o jego unikalności. Centrum w komunikacji stawia na zdecydowane kolory, geometryczne kształty multiplikowane w charakterystyczny dla modernistycznej sztuki sposób, a także wykorzystuje zarys ikonicznych budynków Gdyni. Wyraźnie modowy charakter nowej linii kreatywnej podkreśla szerokie portfolio Riviery w tej kategorii. Copy oparte jest na grach słownych, odwołujących się do nadmorskich skojarzeń. Nową komunikację wizualną obiektu stworzyła agencja Valkea Media.
– Zmiany, które właśnie zaczynamy wprowadzać w Centrum Riviera, to odpowiedź na nowe wyzwania na rynku obiektów handlowych, potrzeby najemców, oczekiwania klientów oraz społeczne trendy. Dotyczą one oferty zakupowej, udogodnień i wydarzeń, które zapewniamy klientom, a w niedługim czasie również designu centrum – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera. – W nawiązaniu do wyjątkowego, modernistycznego charakteru Gdyni, które jest podstawą nowego pozycjonowania Centrum Riviera, budujemy unikatową jakość, dzięki której odróżniamy się na konkurencyjnym, trójmiejskim rynku obiektów handlowych. Centra handlowe pełnią dziś różne role – obok zakupów i rozrywki, stanowią ważny element życia społecznego, będąc przestrzenią spotkań, relaksu, miejscem, gdzie znaleźć można wiele praktycznych usług i serwisów. Riviera jest takim miejscem dla Gdyni i Pomorza. Pragniemy zbudować z lokalną społecznością bliższe i głębsze relacje – zarówno w oparciu o komunikację wykorzystującą rozpoznawalne kody wizualne, z którymi nasi klienci mogą się utożsamiać, wartości bliskie mieszkańcom Pomorza, takie jak komfort, dostępność oraz inkluzywność, a także zaangażowanie w wydarzenia i inicjatywy ważne dla mieszkańców miasta i regionu. Te ambicje Centrum Riviera doskonale streszcza claim marki: Miasto-Ludzie-Spotkania.
Ważnym tematem komunikacji jest modowa oferta Riviery, która stale jest poszerzana. Pod koniec maja do portfolio najemców dołączyła marka Molton, a w przyszłych miesiącach planowane są kolejne otwarcia salonów z odzieżą damką i męską. Nowością jest bezpłatna usługa „Zakupy ze stylistką”, z której od kwietnia korzystają klientki i klienci.
Wprowadzeniu nowej linii towarzyszyła wizerunkowa kampania prowadzona pod hasłem Miasto-Ludzie-Spotkania oraz wydarzenie Show Your Glow, podczas którego nie zabrakło pokazów mody, warsztatów oraz paneli dyskusyjnych, m.in. na temat gdyńskiego modernizmu, wpływu przestrzeni na jakość życia oraz zdrowego odżywiania.
Miejsce spotkań sztuki i społeczności
Silne powiązanie z miastem budowane jest nie tylko na poziomie komunikacji wizualnej. Zarządzający centrum dążą do wykreowania wartościowej przestrzeni spędzania wolnego czasu, spotkań oraz aktywności lokalnej społeczności. Ma to odbicie we współpracach z lokalnymi instytucjami i stowarzyszeniami, jakie w ostatnich miesiącach, nawiązało Centrum Riviera.
– Nawiązaliśmy kooperację ze stowarzyszaniem Traffic Design, zajmującym się kompleksowym działaniem w obszarze sztuki i designu w przestrzeni publicznej. Efekty współpracy będą widoczne w centrum już w najbliższych miesiącach – mówi Magdalena Czupryńska, Dyrektorka Marketingu Centrum Riviera.
Riviera została także partnerem strategicznym Gdyńskiego Szlaku Modernizmu oraz partnerem Gdynia Design Days, jednej z najbardziej prestiżowych imprez z dziedziny sztuki i projektowania.
– W ramach współpracy z Gdynia Design Days w przestrzeni centrum zrealizowany będzie projekt “Bańka informacyjna” – dodaje Magdalena Czupryńska. – To interaktywna instalacja prowokująca do refleksji na temat życia w świecie, w którym bombardowani jesteśmy nadmiarem komunikatów i bodźców. Ta współpraca pokazuje, że komercyjny obiekt może w wiarygodny i atrakcyjny sposób współpracować z instytucjami kultury, pomagając im dotrzeć z wartościowym przekazem do szerokiego grona odbiorców z bardzo różnych środowisk i grup wiekowych.
Instalacja zlokalizowana będzie w holu Centrum Riviera przy wejściu głównym i będzie dostępna w dniach trwania festiwalu.
- Alina Geniusz-Siuchnińska
- PR Manager
- alina.geniusz@inntu.pl
- +48 531 15 00 22
- Inntu