Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton
Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.
Molton to polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. W ofercie skierowanej do kobiet znajdują się najwyżej jakości klastyczne ubrania interpretowane w nowoczesny sposób: sukienki, garnitury, płaszcze. W każdej kolekcji klientki znajdą odzież idealną na co dzień, do pracy, ale również modele casualowe idealne na weekend czy wypad za miasto oraz propozycje na różne uroczystości takie jak ślub, czy komunia.
- Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najemców Centrum Riviera. Otwarcie salonu w Gdyni jest dla nas okazją na jeszcze lepsze przedstawienie produktów marki Molton mieszkankom nie tylko tego miasta, ale całego regionu - mówi Monika Michalak, Manager, Molton. - Nasz asortyment to przede wszystkim odzież, ale w ofercie posiadamy również akcesoria takie jak: torebki, biżuteria, szale, apaszki, czapki i kapelusze. Jestem przekonana, że doskonale dopełnimy ofertą modową Centrum Riviera.
Pierwszy salon Molton w Gdyni
Salon Molton w Centrum Riviera jest pierwszym sklepem tej marki w Gdyni.
– Dołączenie marki Molton do grona najemców Centrum Riviera uatrakcyjniło szerokie portfolio modowe skierowane do kobiet. Jesteśmy przekonani, że naszym wymagającym klientkom przypadnie do gustu wysokiej jakości asortyment tej marki - mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektor Centrum Riviera. – Zgodnie ze strategią zarządczą Apsys Polska dla Centrum Riviera, konsekwentnie wraz z działem leasingu pracujemy nad pozyskiwaniem nowych marek modowych, by zaoferować naszym klientkom i klientom jeszcze większy wybór, odpowiadający na ich różnorodne potrzeby i dzięki temu umacniać pozycję lidera na pomorskim rynku obiektów handlowych. W kolejnych miesiącach planujemy otwarcia kolejnych salonów z odzieżą damską i męską, które swą ofertę kierują do osób z różnych grup wiekowych.
- Małgorzata Pryśko-Grobelna
- PR Manager
- malgorzata.prysko-grobelna@inntu.pl
- +48 504 487 257
- Inntu