TUiR Allianz Polska S.A.

Wróć do wszystkich klientów

Polski agent wyłączny twarzą globalnej kampanii Allianz „Spark Confidence”

We wtorek, 22 lutego, od samego rana agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk i jego opowiadana w języku polskim historia przez cały dzień inspiruje świat finansów (i nie tylko) w ramach globalnej akcji #SparkConfidence.

Dzięki kampanii Allianz możemy dowiedzieć się, co motywuje olimpijczyków, paraolimpijczyków, sławy świata biznesu i kultury – ale również zwykłych ludzi, których historia jest wyjątkowa.

Do globalnej akcji został zaproszony również jeden z polskich agentów wyłącznych: Mariusz Adamczyk. Mariusz jest jednym z dynamicznie rozwijających się pośredników Allianz, pracuje na południu Polski. Od lat buduje swój biznes nie tylko dzięki tradycyjnym relacjom, ale także w oparciu o nowoczesne technologie.

- Zawsze chciałem być częścią Allianz. Kiedy zaczynałem karierę w finansach, szukałem solidnej, ale dynamicznej marki. I wiedziałem, że będę kiedyś dla niej pracował – mówi Mariusz Adamczyk.

- Jesteśmy dumni, że historia agenta z Polski okazała się na tyle interesująca, że Allianz zdecydował się posłużyć się nią globalnie, by podkreślić wartości, które są dla firmy kluczowe – dodaje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu, komunikacji i PR Allianz.

Spark Confidence to seria 60-sekundowych etiud filmowych, w których na zaproszenie Allianz bohaterowie w osobistych wypowiedziach dzielą się tym, co ich napędza, pomaga przezwyciężać przeszkody i osiągać cele. Są emitowane globalnie na stronie www.allianz.com i w mediach społecznościowych o globalnym zasięgu.

Co tydzień jeden bohater filmu dzieli się swoją historią i opowiada, co budzi jego pasję i zapał. To nietuzinkowe postaci – każda z nich osiągnęła w swojej dziedzinie wyjątkowo dużo. To zarówno sukcesy, które są znane (np. medale olimpijskie), jak i te mniej oczywiste, ale równie ważne: prowadzenie projektów, działania biznesowe, udana relacja rodzinna.

Afrodite Zegers jest żeglarką startującą na Olimpiadzie i jednocześnie pianistką. Chiang (Richard) Kai Lun odpowiada w Allianz w Azji za odpowiedzialność społeczną i jego pasją jest edukacja. Clarisse Agbegnenou to Francuzka, judoczka, pięciokrotna mistrzyni świata. A Christos Saketos, maratończyk, w greckim Allianz pełni funkcję Chief Risk Officera. W akcji wziął udział również Robert Lewandowski!

Wszyscy w swoich językach ojczystych opowiadają o tym, co wywołuje w nich iskrę motywacji.

Dla wielu z nich motorem napędowym są bliscy. Dla innych – pasja. Jeszcze dla innych – adrenalina. W przypadku Mariusza fundamentem sukcesu jest rodzina i etyka pracy. W 60-sekundowej etiudzie pokazuje, jak łączy tradycję i nowoczesność z sukcesem w biznesie.

Film z Mariuszem w roli głównej, w którym opowiada o fundamentach swojego sukcesu, również trwa 60 sekund.

- To jest oczywiście wielkie przeżycie, sama praca nad filmem była wspaniałą przygodą. Czy przełoży się to na dodatkowych klientów? Mam nadzieję – mówi ze śmiechem Mariusz Adamczyk. Ale przede wszystkim – mam również swoje sprawdzone sposoby, które pozwalają mi pracować i rozwijać biznes, nie oglądając się na film. To liczy się najbardziej – dodaje.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/posts/allianz-poland_mariusz-adamczyk-activity-6901812149619154944-q-zD

Facebook: https://fb.watch/bkomsFT4pd/

Więcej historii #SparkConfidence: https://confidence.allianz.com/sparkconfidence.html