GreenWay Polska zawiesza opłaty, by wesprzeć swoich klientów i partnerów biznesowych w czasie kryzysu
Z uwagi na trudną sytuację klientów i partnerów biznesowych, GreenWay czasowo zawiesza niektóre opłaty za świadczone usługi. Dotyczy to miesięcznych abonamentów dla klientów usług ładowania korzystających z pakietów Energia Plus i Max oraz opłat za zarządzanie stacjami w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Dzięki temu firma chce wesprzeć swoich klientów w trudnym czasie epidemii.
Działalność GreenWay, lidera polskiego rynku stacji i usług ładowania pojazdów elektrycznych, zależna jest w dużej mierze od ruchu na drogach. W czasie pandemii przemieszczamy się jednak sporadycznie, co powoduje istotne zmniejszenie popytu na usługi ładowania. Sytuacja ta ma także wpływ na partnerów biznesowych GreenWay, m.in. takich jak hotele i restauracje, którym firma dostarczyła stacje ładowania oraz świadczy usługi ich zarządzania. Część z tych obiektów jest obecnie zamknięta, a hotelarze i restauratorzy starają się wszelkimi sposobami ratować swoje biznesy.
GreenWay wspiera akcję #zostańwdomu, gdyż jest to najlepszy sposób na szybkie ograniczenie rozprzestrzeniania się epidemii. Firma chce jednocześnie wspierać także swoich klientów i partnerów biznesowych w tym trudnym czasie.
W związku z tym GreenWay podjął decyzję o zniesieniu w kwietniu miesięcznych opłat za subskrypcję usług ładowania dla wszystkich klientów posiadających na koniec marca pakiet Energia Plus oraz Energia Max. Pakiety te umożliwiają korzystanie z usług ładowania po niższych cenach jednostkowych po uiszczeniu miesięcznej opłaty subskrypcyjnej (odpowiednio w wysokości 39,99 i 99,99 zł). Dodatkowo firma, chcąc pomóc swoim klientom z branży hotelarskiej i gastronomicznej, zaprzestała na okres epidemii pobierania miesięcznych opłat za usługi w zakresie zarządzania stacjami ładowania włączonymi do sieci GreenWay i należącymi do podmiotów z tych branż.
- Akcja #zostańwdomu wpływa na nasze codzienne życie – mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska. – Przeniesienie pracy z biura do domu spowodowało ograniczenie w przemieszczaniu się samochodami, a co za tym idzie, zapotrzebowanie na korzystanie ze stacji ładowania zmalało. Część z naszych partnerów biznesowych przechodzi przez bardzo trudny okres. Chcemy im pomóc i okazać dzięki temu swoją wdzięczność za lojalność i bycie razem w tym trudnym czasie. Stąd decyzja o czasowym wstrzymaniu pobierania niektórych opłat. Wierzymy, że dzięki wzajemnemu wsparciu i zrozumieniu, z obecnej sytuacji wyjdziemy wszyscy jeszcze silniejsi, a nasza współpraca będzie mocniejsza niż dotąd.
- Marcin Popiel
- PR Manager
- marcin.popiel@inntu.pl
- 608417487
- Inn|tu