kultura

Należy do kategorii:
retail, kultura, biznes, handel

Korytarz Sztuki – artystyczna instalacja w Centrum Riviera

retail, kultura, biznes, handel

Korytarz Sztuki – artystyczna instalacja w Centrum Riviera

Centrum Riviera w Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, otworzyło Korytarz Sztuki – inspirowaną modernizmem instalację artystyczną. Elementem projektu jest nowa odsłona Riviery Sztuki, w ramach której lokalnym artystom amatorom udostępniany jest nowoczesny system wystawienniczy.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, retail, handel

Jesień w Gdyni nie będzie nudna – Centrum Riviera zaprasza na 12. urodziny

kultura, retail, handel

Jesień w Gdyni nie będzie nudna – Centrum Riviera zaprasza na 12. urodziny

Sztuka, muzyka, moda i dobra zabawa – tak zapowiada się październik w Rivierze. Centrum handlowe obchodzi swoje 12. urodziny i z tej okazji przygotowało „Morze atrakcji”.   Od 3 października przez cztery kolejne weekendy na klientów czekać będą różne wydarzenia – od warsztatów artystycznych, przez koncerty i taneczne aktywności, aż po inspiracje modowe i prozdrowotne. Wszystkie atrakcje będą bezpłatne dla odwiedzających centrum.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, retail

Centrum Riviera ponownie partnerem Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych

kultura, retail

Centrum Riviera ponownie partnerem Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych

Centrum Riviera po raz kolejny włącza się w największe święto polskiego kina. Od 23 do 27 września atmosferę gdyńskiego festiwalu będzie można poczuć w sercu największego centrum handlowego na Pomorzu.  Podczas jubileuszowej, 50. edycji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, pojawi się Scena Riviera – wyjątkowa przestrzeń spotkań z ludźmi, którzy tworzą polskie kino.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
biznes, kultura, retail, handel

Centrum handlowe, rozrywka i spotkania. Jak Riviera zmieniła się w pierwszej połowie 2025 roku?

biznes, kultura, retail, handel

Centrum handlowe, rozrywka i spotkania. Jak Riviera zmieniła się w pierwszej połowie 2025 roku?

Pierwsze półrocze 2025 roku w Centrum Riviera to czas intensywnej metamorfozy – od otwarć nowych, flagowych sklepów, poprzez modernizację salonów znanych marek, aż po premierowe inicjatywy społeczne i rozrywkowe. Największy obiekt handlowy na Pomorzu konsekwentnie zmienia się w przestrzeń, która łączy zakupy, rozrywkę i spotkania, oferując klientom nowoczesne doświadczenia zakupowe i unikalne wydarzenia. Wszystkie działania wynikają z nowego pozycjonowania i strategii biznesowej centrum. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, handel, retail

Wielkanocna strefa w Centrum Riviera – rodzinne atrakcje i świąteczna atmosfera

kultura, handel, retail

Wielkanocna strefa w Centrum Riviera – rodzinne atrakcje i świąteczna atmosfera

Centrum Riviera w Gdyni zaprasza do wyjątkowej wielkanocnej strefy, która będzie dostępna dla odwiedzających w dniach 4–19 kwietnia. To miejsce stworzone z myślą o rodzinach, oferujące szeroki wachlarz atrakcji – od kreatywnych warsztatów po interaktywne zabawy dla najmłodszych. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, biznes

Centrum Riviera we współpracy z miastem Gdynia otworzyło SPOT Riviera - miejsce wsparcia i rozwoju dla młodzieży

kultura, biznes

Centrum Riviera we współpracy z miastem Gdynia otworzyło SPOT Riviera - miejsce wsparcia i rozwoju dla młodzieży

Zarządzane przez firmę Apsys Polska Centrum Riviera konsekwentnie angażuje się w inicjatywy społeczne ważne dla lokalnej społeczności. Najnowszym projektem realizowanym w ramach tej strategii jest otwarty w styczniu 2025 SPOT Riviera – stworzona we współpracy z miastem Gdynia przestrzeń przeznaczona dla młodzieży szukającej wsparcia. To bezpieczne i przyjazne miejsca do nauki, spotkań oraz rozwoju osobistego. 

czytaj więcej