biznes

Należy do kategorii:
biznes, retail, handel

Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera w Gdyni poszerza portfolio najemców

biznes, retail, handel

Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera w Gdyni poszerza portfolio najemców

Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, biznes, retail

Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera

kultura, biznes, retail

Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera

Centrum Riviera i Gdyńskie Centrum Kultury zapraszają na otwartą potańcówkę „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Wydarzenie, organizowane z okazji pożegnania wakacji, odbędzie się 5 września.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
handel, biznes, kultura, retail

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

handel, biznes, kultura, retail

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

Żywiec Męskie Granie Pop-Up Store w gdyńskim Centrum Riviera to pierwszy i jedyny stacjonarny sklep festiwalu. Oprócz kolekcji tegorocznych festiwalowych gadżetów na klientów i miłośników muzyki czekają między innymi spotkania z artystami.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

retail, handel, biznes

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

Centrum Riviera w Gdyni, zarządzane przez Apsys Polska, wprowadza nową linię kreatywną. To część procesu repozycjonowania centrum, które jest wynikiem kompleksowej strategii rozwoju obiektu. Motywem przewodnim komunikacji tego największego na Pomorzu pod względem powierzchni GLA centrum handlowo-rozrywkowego, jest gdyński modernizm.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

retail, handel, biznes

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

W roku 2024 Centrum Riviera po raz pierwszy zostało partnerem  nadbałtyckiego festiwalu designu – Gdynia Design Days. W ramach 17 edycji wydarzenia, od 22 do 30 czerwca w Centrum Riviera zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja „Bańka informacyjna”. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes

Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton

retail, handel, biznes

Centrum Riviera w Gdyni poszerza ofertę modową o markę Molton

Gdyńskie Centrum Riviera, zarządzane przez Apsys Polska, powiększyło swoje portfolio modowe – do grona najemców dołączyła marka Molton. Pierwszy w Gdyni salon tej marki został otwarty 29 maja 2024 roku i zajmuje powierzchnię prawie 80 m2.

czytaj więcej