biznes

Należy do kategorii:
handel, retail, biznes

Centrum Riviera w Gdyni stawia na styl i doświadczenia – konsekwentny rozwój oferty handlowej galerii

handel, retail, biznes

Centrum Riviera w Gdyni stawia na styl i doświadczenia – konsekwentny rozwój oferty handlowej galerii

Trzeci kwartał 2025 roku w Centrum Riviera to czas kolejnych zmian w ofercie handlowej, związanych z wdrażaną przez zarządcę Apsys Polska strategią leasingową. Do grona najemców dołączyły między innymi marki MUSCAT, JD Sports, Verona i Crocs. Kolejne salony przeszły modernizację, unowocześniając wnętrza i poprawiając ekspozycję asortymentu. Jesień i zima zapowiadają dalszy rozwój oferty, między innymi o popularne i cenione przez klientów marki, takie jak Flying Tiger Copenhagen.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, kultura, biznes, handel

Korytarz Sztuki – artystyczna instalacja w Centrum Riviera

retail, kultura, biznes, handel

Korytarz Sztuki – artystyczna instalacja w Centrum Riviera

Centrum Riviera w Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, otworzyło Korytarz Sztuki – inspirowaną modernizmem instalację artystyczną. Elementem projektu jest nowa odsłona Riviery Sztuki, w ramach której lokalnym artystom amatorom udostępniany jest nowoczesny system wystawienniczy.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
biznes, kultura, retail, handel

Centrum handlowe, rozrywka i spotkania. Jak Riviera zmieniła się w pierwszej połowie 2025 roku?

biznes, kultura, retail, handel

Centrum handlowe, rozrywka i spotkania. Jak Riviera zmieniła się w pierwszej połowie 2025 roku?

Pierwsze półrocze 2025 roku w Centrum Riviera to czas intensywnej metamorfozy – od otwarć nowych, flagowych sklepów, poprzez modernizację salonów znanych marek, aż po premierowe inicjatywy społeczne i rozrywkowe. Największy obiekt handlowy na Pomorzu konsekwentnie zmienia się w przestrzeń, która łączy zakupy, rozrywkę i spotkania, oferując klientom nowoczesne doświadczenia zakupowe i unikalne wydarzenia. Wszystkie działania wynikają z nowego pozycjonowania i strategii biznesowej centrum. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
handel, biznes, retail

Centrum Riviera wzmacnia tenant mix – do grona najemców dołączyła marka HalfPrice

handel, biznes, retail

Centrum Riviera wzmacnia tenant mix – do grona najemców dołączyła marka HalfPrice

Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku – do grona kluczowych najemców dołączyła marka HalfPrcie. Nowy salon, który otwarty został 29 maja, zajął lokal o powierzchni ponad 3200 m2.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
kultura, biznes

Centrum Riviera we współpracy z miastem Gdynia otworzyło SPOT Riviera - miejsce wsparcia i rozwoju dla młodzieży

kultura, biznes

Centrum Riviera we współpracy z miastem Gdynia otworzyło SPOT Riviera - miejsce wsparcia i rozwoju dla młodzieży

Zarządzane przez firmę Apsys Polska Centrum Riviera konsekwentnie angażuje się w inicjatywy społeczne ważne dla lokalnej społeczności. Najnowszym projektem realizowanym w ramach tej strategii jest otwarty w styczniu 2025 SPOT Riviera – stworzona we współpracy z miastem Gdynia przestrzeń przeznaczona dla młodzieży szukającej wsparcia. To bezpieczne i przyjazne miejsca do nauki, spotkań oraz rozwoju osobistego. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
handel, biznes, retail

Nowe pozycjonowanie, nowi najemcy, nowe kooperacje z lokalnymi instytucjami – Centrum Riviera w Gdyni podsumowuje rok 2024

handel, biznes, retail

Nowe pozycjonowanie, nowi najemcy, nowe kooperacje z lokalnymi instytucjami – Centrum Riviera w Gdyni podsumowuje rok 2024

Rok 2024 upłynął w Centrum Riviera pod znakiem zmiany pozycjonowania galerii oraz wdrażania nowej strategii leasingowej i poszerzania portfolio najemców. Bardzo ważnym elementem pracy zarządcy, firmy Apsys Polska, było również przeprowadzenie ponad 30 postępowań przetargowych, które pozwoliły na optymalizację kosztów funkcjonowania obiektu, a w najbliższych miesiącach zaowocują również wdrożeniem nowych, zaawansowanych rozwiązań z zakresu zarządzania obiektem handlowym.

czytaj więcej