retail

Należy do kategorii:
handel, biznes, kultura, retail

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

handel, biznes, kultura, retail

Pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie powstał w Centrum Riviera

Żywiec Męskie Granie Pop-Up Store w gdyńskim Centrum Riviera to pierwszy i jedyny stacjonarny sklep festiwalu. Oprócz kolekcji tegorocznych festiwalowych gadżetów na klientów i miłośników muzyki czekają między innymi spotkania z artystami.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, kultura

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży

retail, kultura

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży

W gdyńskim Centrum Riviera w każdy wtorek tegorocznych wakacji odbędą się warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży. To wynik współpracy centrum z Gdyńskim Szlakiem Modernizmu. Bezpłatne zajęcia poprowadzi artystka i edukatorka Olga Obst.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, kultura

Dziś (poniedziałek 24 czerwca) i w czwartek spotkania o wyzwaniach w branży fashion podczas Gdynia Design Days w Centrum Riviera

retail, handel, kultura

Dziś (poniedziałek 24 czerwca) i w czwartek spotkania o wyzwaniach w branży fashion podczas Gdynia Design Days w Centrum Riviera

Dwie prelekcje na temat wyzwań w branży modowej odbędą się w Centrum Riviera w ramach Gdynia Design Days. Pierwsza z nich już dziś 24 czerwca o godzinie 18.00. Na terenie centrum powstała też interaktywna wystawa „Bańka informacyjna”, będąca częścią festiwalu. 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, kultura

Już od tej soboty Gdynia Design Days w Rivierze: interaktywna wystawa, dyskusje i pokazy

retail, handel, kultura

Już od tej soboty Gdynia Design Days w Rivierze: interaktywna wystawa, dyskusje i pokazy

W sobotę 22 w Centrum Riviera rozpoczną się wydarzenia związane z Gdynia Design Days. Centrum Riviera zostało partnerem tego znanego w całej Polsce festiwalu designu. Widzowie będą mogli obejrzeć interaktywną instalację „Bańka informacyjna”, wziąć udział pokazie kuratorskim i ciekawych dyskusjach o wyzwaniach dzisiejszego świata. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

retail, handel, biznes

Centrum Riviera w duchu gdyńskiego modernizmu – Apsys Polska wprowadza nową linię kreatywną największej galerii handlowo-rozrywkowej na Pomorzu

Centrum Riviera w Gdyni, zarządzane przez Apsys Polska, wprowadza nową linię kreatywną. To część procesu repozycjonowania centrum, które jest wynikiem kompleksowej strategii rozwoju obiektu. Motywem przewodnim komunikacji tego największego na Pomorzu pod względem powierzchni GLA centrum handlowo-rozrywkowego, jest gdyński modernizm.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
retail, handel, biznes

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

retail, handel, biznes

Centrum Riviera, partner festiwalu Gdynia Design Days, zaprasza na interaktywną wystawę „Bańka informacyjna”

W roku 2024 Centrum Riviera po raz pierwszy zostało partnerem  nadbałtyckiego festiwalu designu – Gdynia Design Days. W ramach 17 edycji wydarzenia, od 22 do 30 czerwca w Centrum Riviera zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja „Bańka informacyjna”. Kuratorkami projektu są Ewelina Antonowicz i Eliza Gawrjołek z Fashion Revolution Poland.

czytaj więcej