Galeria Klif

Wróć do wszystkich klientów

Akcja społeczna: Galeria Klif i mieszkańcy wybrali Bohaterów Gdyni

Zakończyła się duża akcja społeczna, zainicjowana i przeprowadzona przez Galerię Klif pod hasłem „Z miłości do Gdyni”. Nagrodzono Bohaterkę Gdyni, a wszyscy laureaci i wyróżnieni zostali uhonorowani podczas uroczystej Gali, która miała miejsce w niedzielę 15 grudnia. Byli na niej obecni także partnerzy konkursu: największy regionalny tytuł „Dziennik Bałtycki” i Muzeum Miasta Gdyni. Władze miasta reprezentował Michał Guć, wiceprezydent Gdyni.

Nagrody o łącznej wartości ponad 10 tysięcy złotych ufundowała Galeria Klif. Gala spotkała się z bardzo żywym przyjęciem klientów, którzy tłumnie odwiedzili Galerię w przedświąteczną handlową niedzielę.

Zwyciężczynią konkursu została Maria Piradoff-Link, społeczny kustosz i założycielka prywatnego Mini Muzeum, zaś Nagrodę Publiczności wygrała Judyta Bork, założyciel „Bazarku na rzecz podopiecznych hospicjów”. Dorota Twarowska, nauczyciel i społecznik odebrała Wielkie Wyróżnienie. Ogółem uhonorowano dziesięć osób.

- Jesteśmy najbardziej gdyńską galerią handlową i chcieliśmy wyróżnić i nagrodzić osoby, które działają, inspirują, kochają Gdynię. Okazało się, że nasz pomysł spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem, o czym świadczyła zarówno liczba osób zgłoszonych do konkursu, jak i liczba osób na nich głosujących. Codziennie oddawano po 8 tysięcy głosów! Wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym życzę siły do wprowadzania marzeń w życie, a Państwu, naszym Klientom, zawsze dobrej atmosfery podczas spędzania czasu w naszych progach – powiedziała podczas uroczystej Gali Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif.  

95 tysięcy głosów

Patronat nad całą akcją objął Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek. Dwuetapowy konkurs polegał na internetowym głosowaniu publiczności, w którym oddano 95 tysięcy głosów na 31 zgłoszonych kandydatur, a następnie – na wyłonieniu przez kapitułę Bohatera Gdyni spośród tych, którzy otrzymali największe poparcie internautów.

W kapitule konkursu znaleźli się: Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif, Michał Guć, wiceprezydent Gdyni, Wiktor Pilarczyk, prezes Polska Press, oddział w Gdańsku, Mariusz Szmidka, redaktor naczelny Dziennika Bałtyckiego, Dariusz Małszycki, badacz dziejów Gdyni i Alina Geniusz-Siuchnińska, przedstawiciel organizatora.  

Kapituła przyznała także siedem wyróżnień za działalność społeczną, przedsiębiorczość oraz propagowanie miasta.

Nagrody dla zwycięzców ufundowała Galeria Klif, a upominki – partnerzy konkursu. Bohaterka Gdyni otrzymała kartę zakupową o wartości 5 tysięcy złotych, laureatka nagrody publiczności kartę o wartości 2 tysięcy złotych, a Wielkie Wyróżnienie oznaczało kartę o wartości 1 tysiąca złotych. Pozostałe wyróżnione osoby będą mogły zrobić zakupy o wartości 300 zł. Klif przygotował też niespodzianki dla wszystkich uczestników konkursu.  

Wernisaż wystawy „Bohaterowie Gdyni”

Podczas gali miał też miejsce wernisaż nowej wystawy pod tytułem „Bohaterowie Gdyni”, przygotowanej specjalnie na tę okazję. To już piąta wystawa dawnych fotografii ze zbiorów Muzeum Miasta Gdyni, pokazywana w Galerii Klif. Wystawa prezentuje sylwetki 15 osób, wśród nich nie zabrakło sylwetek z całkiem niedawnej historii miasta: Danuty Baduszkowej i księdza Hilarego Jastaka.

Akcję, przez cały czas trwania, promowali współorganizatorzy konkursu: Dziennik Bałtycki, portal gdynia.naszemiasto.pl, portal miejski gdynia.pl oraz Muzeum Miasta Gdyni. Szeroki odzew był także efektem kampanii reklamowej Galerii Klif, która obejmowała widoczny w przestrzeni miejskiej, charakterystyczny rower z informacją, kampanię digitalową opartą o narzędzie programmatic, spoty radiowe w największej rozgłośni regionalnej – Radiu Gdańsk, a także billboardy i citilighty umieszczone na większości najważniejszych skrzyżowań w mieście – w centrum i większych dzielnicach.

Promowanie lokalności silnym trendem

Akcja „Z miłości do Gdyni” okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Pokazała, jak duża siła tkwi w promowaniu lokalności, współdziałaniu ze społecznością, wspieraniu jej rozwoju. To jeden z głównych kierunków obecnej komunikacji i działań Galerii Klif. Galeria włącza się także regularnie w lokalne akcje charytatywne oraz promuje kulturę i zdrowy styl życia.

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski.  Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, BB Home, Spensen czy House & More oraz otwarte tej jesieni: salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.