Galeria Klif

Wróć do wszystkich klientów

Nauczyciele, społecznicy, artyści. Wybierz w głosowaniu najbardziej gdyńskiego gdynianina lub gdyniankę!

Przez trzy tygodnie można było zgłaszać swoich kandydatów w akcji społecznej “Galerii Klif”. Wpłynęło ponad 80 zgłoszeń kandydatów do zaszczytnego tytułu Bohaterki lub Bohatera Gdyni. Okazuje się, że Gdynia to miasto ludzi o wielkich sercach. Wśród zgłoszonych osób najwięcej  zajmuje się pomocą dla osób chorych, w trudnej sytuacji życiowej, z niepełnosprawnościami. Jest też wielu takich, które bez wahania poświęcają wszystko, by ratować zwierzęta i im pomagać. Nie brakuje też  popularyzatorów historii miasta.

Każdy mógł wypełnić zgłoszenie, korzystając z formularza internetowego. Oprócz imienia i nazwiska należało krótko opowiedzieć, dlaczego ta osoba zasługuje na ten tytuł i wybrać najbardziej do niej pasującą dziedzinę aktywności. Dzięki wpisanym uzasadnieniom, wiadomo, czym zajmują się osoby, które inni uznali za wzór do naśladowania. Podkreślano całkowitą bezinteresowność i poświęcanie swojego wolnego czasu na pomoc innym. Ta cecha dominuje, ale przecież wśród zgłoszonych osób są oddani swemu powołaniu nauczyciele, artyści, pisarze, ludzie kultury, lekarze. Są też sportowcy i trenerzy.

Niektórzy kandydaci byli wskazywani przez kilka osób. Inni niestety nie mogą  wziąć udziału w konkursie z przyczyn regulaminowych.  Wśród zgłoszeń nie zabrakło bodaj najważniejszego gdyńskiego nazwiska, czyli prezydenta Wojciecha Szczurka, który został zaproponowany przez kilkanaście osób!   Akcja  “Z miłości do Gdyni” jest objęta Honorowym Patronatem Pana Prezydenta, co niestety wyklucza możliwość jego osobistego udziału w tym plebiscycie.

- Dziękuję wszystkim, którzy postanowili zgłosić moją kandydaturę. Jednak formuła, którą przyjęli organizatorzy oraz udział przedstawiciela władz Gdyni w jury, jasno wskazują, że nie mogę niestety kandydować.  Kibicuję gdynianom, by udało się wyłonić osoby gorąco zaangażowane w pracę dla naszego miasta i jego mieszkańców. Wiem, że takich osób nie brakuje – komentuje nominacje Wojciech Szczurek.

Głosowanie czas zacząć!

Po zgłaszaniu kandydatów, czas na II etap konkursu. Głosowanie internetowe potrwa do 8 grudnia. Warto przejrzeć listę zgłoszeń i wybrać swojego kandydata. Można zagłosować nawet na kilka osób, gdyż finalistów jest aż 10, a zgodnie z zasadami z jednego IP można uzyskać do 5 głosów dziennie.

Wyboru zwycięzców, najlepiej oddających cechy Gdyni dokona Kapituła Konkursowa, ale przewidziano też nagrodę publiczności dla osoby, która zdobędzie najwięcej kliknięć.

Uroczysty finał nastąpi w niedzielę, 15 grudnia w Galerii Klif Poznamy Zwycięzcę plebiscytu, który otrzyma nagrodę o wartości 5 tysięcy złotych! Pula wszystkich nagród w konkursie wynosi ponad 10 tysięcy złotych.

Głównym organizatorem akcji “Z miłości do Gdyni” jest najbardziej gdyńska galeria handlowa – Klif. W ten sposób pragnie ona nagrodzić osoby, które swą charyzmą, osobowością i pracą budują niezwykłość miasta. Patronat nad konkursem objął Wojciech Szczurek, prezydent Miasta, a współorganizatorami są Muzeum Miasta Gdyni i „Dziennik Bałtycki”.

Bądźcie z nami, głosujcie i pomóżcie spełnić marzenia!

https://klifkonkurs.naszemiasto.pl/

Zobacz równiez:

https://news.inntu.pl/klienci/3543/pr/473204/z-milosci-do-gdyni-niezwykli-ludzie-z-okresu-poczatkow-gdyni-inspiracja-dla-wspolczesnych-bohaterow-miasta-trwa-niezwykly-konkurs

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, które swoimi propozycjami zaspokoją najbardziej wymagające gusta. W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do ich dyspozycji jest strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się na sobie i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.