Galeria Klif

Wróć do wszystkich klientów

Klif Gdynia: nowi najemcy, usługi i wydarzenia przyciągają więcej klientów

Nowi najemcy, nowa kampania Galerii Klif oraz intensywne, zintegrowane działania marketingowe przynoszą widoczne efekty: mimo dalszych ograniczeń handlu w niedzielę, w ostatnich trzech miesiącach Galerię Klif odwiedziło więcej klientów niż w ubiegłym roku o tej samej porze. Średni wzrost liczby klientów to ok 2,5 proc. i liczba ta sukcesywnie rośnie. W rezultacie każdy wiosenny miesiąc tego roku jest lepszy od analogicznego z ub.r.

Motywem realizowanej strategii Galerii Klif są szeroko pojęte relacje i otwarcie – na modę, kulturę, społeczność lokalną.

- Organizowane we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni unikatowe wystawy zachęcają do przyjścia mieszkańców, wielbicieli Gdyni i historii, a pokazy prac młodych polskich malarzy budzą zainteresowanie osób poszukujących świeżego spojrzenia na sztukę. Ukazuje się też więcej materiałów o Klifie w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Klif budzi ciekawość, bo pielęgnuje tradycję i lokalną kulturę a to się podoba mieszkańcom i jest przez nich doceniane - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif.

- W kolejnych latach chcemy mocniej zakotwiczyć gdyński Klif nie tylko jako modową enklawę, ale wykorzystać wymagania klientów dotyczące ciekawych, niepowtarzalnych doświadczeń zakupowych i takie im regularnie dostarczać. Już w drugiej połowie roku ruszają Klif Fashion Studio i Klif Glam Studio, które to aktywności będą dostarczać klientom wiedzy na temat trendów, ale również aktywnie ich włączać w poszukiwanie własnych modowych stylów i odważną nimi zabawę – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director z Cushman&Wakefield, która zarządza Klifami. Oprócz tego realizowanych będzie wiele mniejszych projektów pogłębiających relacje Klifu z mieszkańcami jak również relacje między nimi samymi, wypełniając szczególnie lukę związaną budowaniem relacji w życiu i zamknięcia się w mobilu – dodaje.

Klif kontynuuje długofalową strategię łączenia ofert marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach - Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce. Otwarto także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki - La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz - Spensen. Ofertę uzupełniły popularne sklepy Media Expert i CCC a od niedawna jako dodatkowy serwis, pojawiła się myjnia samochodowa AUTOSPA. Jedyny w Trójmieście salon otworzyło Mo61 Perfume Lab - miejsce, które kreuje inspirujące doświadczenia dla klientów, którzy mogą tworzyć swojej własne, niepowtarzalne zapachy. Na otwarcie czeka jeszcze pierwszy w Gdyni sklep komputerowy X-kom i premium koncept sportowego salonu Martes Sport.

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim Klientom ponad 140 sklepów, które swoimi propozycjami zaspokoją najbardziej wymagające gusta. W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, BOHOBOCO, Charme, Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Max&Co., Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta Klientów.

Do ich dyspozycji jest Supermarket Piotr i Paweł, strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się na sobie i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.