Galeria Klif

Wróć do wszystkich klientów

Wiosna w Galerii Klif: nowi najemcy, nowe usługi, większe salony

Nadchodząca wiosna to w gdyńskim Klifie czas nowych marek, usług i udogodnień – w galerii otwarta zostanie pierwsza w Trójmieście i czwarta w Polsce perfumeria MO61 Perfume Lab, ekologiczna myjnia samochodowa Auto Spa i pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom. Na przestrzeni roku swoje lokale otworzyło w Klifie 11 nowych najemców. Nowe i przedłużone w ciągu ostatniego roku na kolejne lata umowy objęły łącznie 9 tys. mkw.

Nowy sposób myślenia o perfumach proponuje salon MO61 Perfume Lab, który zaprosi pierwszych klientów jużd w pierwszym tygodniu  kwietnia. W ofercie tej perfumerii znajdzie się nie tylko możliwość stworzenia własnego, niepowtarzalnego zapachu, ale też warsztaty zapachowe. Salon w Klifie będzie jedynym takim laboratorium perfum na terenie Trójmiasta i czwartym w Polsce, po Warszawie i Krakowie. Ofertę Klifu wzbogaci też ekologiczna myjnia samochodowa. W planach jest także wprowadzenie usług detailingu – dla klientów, którzy cenią najwyższy standard usług. Pojawi się też pierwszy w Gdyni salon komputerowy X-kom, z szeroką ofertą komputerów, telefonów, urządzeń peryferyjnych do rozrywki i pracy.

Otwarcia nowych salonów to kontynuacja długofalowej strategii Klifu, by łączyć ofertę unikalnych na rynku marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach - Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce, zajmuje łącznie powierzchnię 537 mkw., na której znalazł się także - co rzadkie - showroom marki. Pojawiły się także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki - La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz - Spensen. Ofertę uzupełniają otwarte w ubiegłym roku popularne sklepy Media Expert i CCC. Niedawno w Klife pojawiło się stoisko z belgijskimi pralinkami Leonidas.

Wiosna to także czas zmian w salonach od lat goszczących w Klifie. Sklep Martes Sport powiększy swój lokal do blisko 1000 mkw. proponując szerszą ofertę sportową dla wszystkich, którzy są fit. Salon zostanie otwarty w najnowszym koncepcie premium.

Do nowej lokalizacji przeniósł się salon biżuteryjnej marki TOUS, który zwiększył powierzchnię sklepu. Na kolejne lata zostaną w Galerii także m.in. marki: Apart Exclusive, N. Nagel i Wittchen oferujące wyroby jubilerskie, luksusowe zegarki i galanterię skórzaną.

- Niezwykle cieszy nas sytuacja, że Klif jest miejscem, z którym najemcy wiążą się na lata i takim, które przyciąga nowe marki doceniające unikalność pozycjonowania obiektu na rynku trójmiejskim - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. – Polityka leasingowa idzie w parze z działaniami marketingowymi, które z jednej strony będą podkreślały wyróżniki naszej galerii, a z drugiej innowacyjnie podejdą do aspirującego klienta w całym naszym regionie. Bo Galeria Klif otwarta jest na całe Trójmiasto – dodaje.

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim Klientom ponad 140 sklepów, które swoimi propozycjami zaspokoją najbardziej wymagające gusta. W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, BOHOBOCO, Charme, Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Max&Co., Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta Klientów.

Do ich dyspozycji jest Supermarket Piotr i Paweł, strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się na sobie i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.