Forum Gdańsk

Wróć do wszystkich klientów

Multi Poland z prestiżową nagrodą Złotego Spinacza dla kampanii PR Forum Gdańsk

Multi Poland zdobyło prestiżową nagrodę „Złotego Spinacza” dla najlepszej kampanii public relations w Polsce. Europejski deweloper i zarządca obiektów handlowych został doceniony przez jury profesjonalistów branży PR za sukces kampanii wprowadzającej Forum Gdańsk oraz komunikację kryzysową dotyczącą przesunięcia daty otwarcia centrum. Gala Złotych Spinaczy odbyła się 7 grudnia 2018 r. w Warszawie. Kampanie powstały we współpracy z agencją PR Inntu oraz agencją kreatywną Eskadra.

Nagrody Złotych Spinaczy to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienia dla kampanii i projektów public relations w Polsce, organizowane już po raz 16. przez Związek Firm Public Relations. Jury, składające się z profesjonalistów branży, ocenia je w 34 kategoriach i w 5 obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, wdrożenie i wyniki.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 292 projekty.

Multi Poland, we współpracy z agencjami odpowiedzialnymi za przygotowanie i realizację kampanii, otrzymało nagrody w dwóch kategoriach: 

  • komunikacja kryzysowa – za kampanię "Otwarcie po falstarcie”
  • nieruchomości, budownictwo, domy i wnętrza – za kampanię "Od betonowego kloca do nowego centrum miasta”.

Nagrodzone kampanie:

"Od „betonowego kloca”  do nowego centrum miasta "

Forum Gdańsk to wyjątkowe centrum handlu, rozrywki, relaksu, miejskich instytucji oraz wielu ważnych wydarzeń kulturalnych. Na 62 000 m² powierzchni handlowej gromadzi ponad 174 sklepy, punkty usługowe i restauracje niemal wszystkich branż. W Forum Gdańsk mieści się również nowoczesne kino. Całości dopełnia wyjątkowa architektura wnętrz oraz terenów zielonych, tworzących nową, atrakcyjną przestrzeń na mapie miasta.

Wcześniej jednak, budynki Forum Gdańsk zostały obwołane "betonowym klocem, niszczącym krajobraz Gdańska". Kampania budująca świadomość Forum Gdańsk wśród mieszkańców została radykalnie  przebudowana we wrześniu 2017 r.

Multi Poland, wraz z Miastem Gdańsk, zdecydowały się na otwartą komunikację z liderami opinii, interesariuszami i obserwatorami powstającej inwestycji. "Stary dobry PR", bazujący na bieżących relacjach i przekazywaniu autentycznych historii, pokazujący nowe funkcje Forum Gdańsk i podkreślający jego atrakcyjność dla mieszkańców oraz turystów, odegrał ważną rolę w projekcie komunikacyjnym. W rezultacie, Forum Gdańsk zostało bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców Trójmiasta.

"Otwarcie po odroczonym otwarciu - komunikacja kryzysowa"

 Otwarcie FORUM Gdańsk zaplanowano na 16 maja 2018 roku, co zostało oficjalnie ogłoszone w przygotowanych kampaniach i materiałach informacyjnych. Jednak dzień przed wyznaczoną datą, podjęto decyzję o przesunięciu wcześniej ustalonego terminu.

Media opublikowały informacje o "falstarcie" i nie kryły oburzenia powstałą sytuacją. W nowej kampanii Multi Poland położono nacisk na odważną komunikację pełną humoru, która przekonała klientów do ponownego zaufania marce.

O Multi

Multi Corporation to działająca na rynkach europejskich firma, świadcząca usługi z zakresu zarządzania aktywami handlowymi, zarządzania nieruchomościami oraz rewitalizacji nieruchomości. W ramach portfolio, obejmującego centra i parki handlowe, centra wyprzedażowe oraz galerie handlowe z kluczowym najemcą w postaci operatora spożywczego, zarządzamy obecnie ponad 120 obiektami handlowymi na terenie całej Europy oraz Turcji.

Multi oferuje kompleksowy wachlarz usług, ukierunkowanych na tworzenie wartości dodanej i wykorzystanie pełnego potencjału zarządzanych przez nas aktywów handlowych – zarówno dzisiaj, jak i na handlowych rynkach przyszłości. Dzięki naszemu szerokiemu doświadczeniu oraz wiedzy finansowej, handlowej i technicznej od kilku już lat nie mamy sobie równych na rynku pod względem poziomu najmu, przychodów netto uzyskiwanych z najmu, a także najnowocześniejszych narzędzi marketingowych, wykorzystywanych w zarządzanych przez nas centrach handlowych.

Multi prowadzi działalność w 14 krajach: od Belgii, Niemiec, Węgier, Irlandii, Włoch, Łotwy i Holandii, aż po Polskę, Portugalię, Słowację, Hiszpanię, Ukrainę

  • Ellen van der Feltz
  • Head of Marketing and Communications
  • evdfeltz@multi.eu
  • +31 (0) 653 999 582
  • Multi